sobota, 3 stycznia 2009

Wywiad z pandą ,,Lio"





Siedzimy razem z Lio w mojej chatce




Sara220: Witaj Lio
Lio: Witaj Saro
Sara220: Jestem z Gazetki bambusowe wieści którą znajdziesz na stronie www.babusowe-wiesci.blogspot.com i pragne przeprowadzić z Tobą wywiad...
Lio: Oo. super, będę w gazetce :)
Sara220: Dlaczego masz nick Lio? skąd on pochodzi?
Lio: Z takiej fajnej gry.
Sara220: A jak sie nazywa ta gra?
Lio: Lio, bo sam ją wymyśliłem ;P
Sara220: Od kiedy jesteś na Panfu?
Lio: Istnieję od Dwieście Pięćdziesiąt dziwięć dni.
Sara220: Dobrze, a czego nie lubisz na Panfu?
Lio: Jak ktoś mi dokucza ;/
Sara220: aha! a co lubisz?
Lio: Miłe i troskliwe pandy
Sara220: Jakie miejsce na Panfu lubisz, a jakiego nie lubisz?
Lio: Lubie stadninę koni, a nie lubię stadionu.
Sara220 : A co chciałbyś zmienić na Panfu?
Lio:Żeby ZP trwał ciągle
Sara220:Oj, to raczej niemozliwe, ale może kiedys...
Lio: No cóż... Nigdy nie wiadomo ;D
Sara220: Niestey muszę już kończyć! Dziękuję za wywiad.
Lio: Ja także :)

8 komentarzy: