sobota, 3 stycznia 2009

poloteczki z chatki gimpki

Witam was wesoło!!


dzisiaj siedze sobie na panfu i słysze jakies pogłoski o czymś niespodziewanym - nowej misji!! podobno jakaś panda uważa ze ma być jakaś misja (imienia nie pamietam) Prawdopodobnie na panfu ma wybuchnąć wulkan! bedziemy go musieli ratować!! Dotaniemy jakieś piły i będziemy musieli uciąć troche drzew z dżungli i z plaży!! szykuje się coś niesamowitwego!! ma rto się pojawić jak stopnieje śnieg

^___^ ^___^ ^___^
( *|* ) ( *|* ) ( *|* )
\_~_/ \_~_/ \_~_/

Wiele pand-kierowników poszukuje prasowników w san franpanfu. potrzeni są fryzjerzy, masarzyści, manikirzyści, tatuarzyści i recepioniści. wchodząc trzeba powidzieć że sie szua pracy i w jakiej dziedzinie. także oferty pracy są w restauracji i w lodziarni. w tych miejscach jest zapotrzebwanie na kelnerów i kucharzy. serdecznie zachęcam.

^___^ ^___^ ^___^
( *|* ) ( *|* ) ( *|* )
\_~_/ \_~_/ \_~_/

gdy skoczyłam na herbatkę do Elli, mopjej znajomej reporterki (ma cudne mieszkako) zdradziła mi coś czego max nie powinien wiedzieć!! powiedziała mi że wiedziała, że Max szykuje dla niej prezent, bo czytała notki na ich blogu. Max nie może się o tym dowiedzieć!! Nie mówcie mu!! Obiecałam Elli, że Max sie o ty nie dowie!!

^___^ ^___^ ^___^
( *|* ) ( *|* ) ( *|* )
\_~_/ \_~_/ \_~_/

Pamiętacie grę blub?? chodzą plotki, że ta gra na serio nie istnieje! podobno w tej grze, jak i w globach, zamioast bluba wyskakują gry z bolisiami!! rozumiecie?? nie zarobimy już fortuny!! jak dojdę do 16 poziomu to wam poweim (mam już 15) mam nadzieje że to tylko plotka !!


Pozdrawiam serdecznie was wszystkich, czytelnicy!! mam nadzieje że buźki między plotkami wam sie podobają (miały to być pandy, ale chyba ich nie przypominają)

Paa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz