piątek, 2 stycznia 2009

1 numer gazetki "bambusowe wieści" - wstęp

Witajcie czytelnicy!!

W tym numerze ja, gimpka1996 napiszę wstęp. W tym numerze będzie trochę ze wstępem, bo to pierwszy numer gazetki. dowiemy się nieco tajników ze świata mody oraz nową kolekcje ciuchówstylistki Sary. Zajrzymy nieco do wnętrza panfu i poszukamy jakiś nowych misji i dowiemy się o co chodzi z dziwnymi pudełkami rozmieszczonymi na panfu. poczytamy o suermiejscu na panfu, które jest bardzo znane i lubiane. Skoczymy na pogaduchy i ploteczki do gimpki i posłuchamy co w panfu piszczy. pochodzimy po panfu i sprawdzim co na temat baasepefa mówią pandy. a tylko u nasz będzie wywiad z superpandą z panfu. Dowiemy się co nieco o naszej przyszłości z horoskopu. Pooglądamy pare rysuneczków o panfu i napiszemy dla was konkurs. Poczytamy o ciekawostkach, czasem fajnych, a czasem nie i odgadniemy tajemnice związane z bambusem. Czasem w gazetce pojawią się rubryki, których na codzień nie ma. bedą pisane przeze mnie. pierwszą taką rubryką bedzie "wszystko o bolisiach" poczytacie najrózniejsze ciekawostki o bolisiach i dowiecie sie niespodziewanych rzeczy!!

Życzę miłej lektury!!

4 komentarze:

  1. Ja też chcę pisać np. o bolisiach! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak chcesz i jak Sara się zgodzi to pisz wstęp ja nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też wstępu nie chcę.. heh ;) nie umiem ujmować ;P a co do Bolisi możecie pisać razem jest ich 6 bo jesczze tygryskowy, czyli na jedną wychodzi po 3 bolisie :) podajcie swoje GG będzie się lepiej porozumieć...

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko mój wstęp pododawaj pando do pierwszwej notki inne działy ok?? moje gadu to 6040007

    OdpowiedzUsuń